sábado, 22 de noviembre de 2014

Volem junts!


Benvinguts i benvingudes

Sóc l'Alba Boix, tinc 23 anys i estic estudiant Psicologia a la universitat de Girona. He obert aquest weblog, ja que aquest any m'he decidit a participar al Projecte Rossinyol, en el meu cas a la població de Palamós. Em va cridar l'atenció aquesta experiència perquè crec que es una bona oportunitat per afavorir la integració social dels nostres mentorats, ajudar-los a adaptar-se a una nova cultura i llengua i fonamentalment per conèixer gent. 

Ahir a la tarda es va fer la festa de benvinguda al nostre poble, on ens vam aparellar, vam berenar i vam tenir una primera pressa de contacte. Vaig conèixer a la meva mentorada. La Laura té 14 anys, és de Córdoba cursa tercer a l'institut i li agrada molt el futbol i l'esport en general, un aspecte que tenim en comú. Encara que estàvem una mica nervioses i tímides ens vam conèixer bastant.

Aquesta pàgina serà la que m'acompanyarà durant tot el projecte 2014-2015, us aniré informant i penjant fotografies de les activitats que farem la laura i jo. Espero que tot surti bé.


Fins la pròxima!

No hay comentarios:

Publicar un comentario